چرخه مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد به عنوان یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین فعالیت‌های مدیریتی در سازمان‌ها، نقش بسیار حیاتی در تعیین موفقیت و پیشرفت آنها ایفا می‌کند. در دنیایی که رقابت به شدت فزاینده است و نیاز به بهره‌وری بیشتر از منابع وجود دارد، ارزیابی و بهبود عملکرد افراد و تیم‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد. از این

هدف از مدیریت عملکرد چیست؟

با توجه به اهمیت مدیریت عملکرد کارکنان، سوالی که مطرح می شود آن است که مدیریت عملکرد در جستجوی چیست؟  در اولین گام مدیریت عملکرد کارکنان در جستجوی ارتقای مهارت و توامندی های کارکنان می باشد که این امر منجر به ارتقای برون دادهای سازمان می گردد. تشخیص نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود

مدیریت عملکرد: تعریف، نحوه کار و نمونه هایی از کاربردها

مدیریت عملکرد موثر به سازمان ها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که کارکنان نقش خود را درک می کنند، بازخورد سازنده و حمایتی را دریافت می کنند که برای دستیابی به اهداف و اهداف تجاری خود نیاز دارند. بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه مدیریت عملکرد چیست، فرآیند مدیریت عملکرد چگونه است ؟

بازخورد به عملکرد مدیران

سال ها پیش مدیر عامل شرکتی که در آن مشغول به کار بودم هر سال از کارکنان شرکت می خواست تا عملکرد او را بررسی کنند و به او بازخورد دهند. شرکت گرنتد (Granted)  شرکت کوچکی بود. اما نکته جالب این بود که مدیر از پرسنلش می خواست تا در مورد عملکردش به او نمره

Go to Top