راهنمای جامع ارزیابی 360 درجه

با ارزیابی 360 درجه، کارمندان اطلاعات ارزشمندی را از جهات مختلف در مورد آنچه که می خواهند با آن کار کنند، دریافت می کنند. آنها به جای محدود شدن به ادراک یا تعصب یک ناظر مستقیم، دیدگاه گسترده تر و متعادل تری دریافت می کنند. درک اینکه دیگران ممکن است آن‌ها را آنطور که می‌خواهند

پنج نکته علمی برای سرعت بخشیدن به فرآیند مدیریت عملکرد

فرآیند مدیریت عملکرد بخش مهمی از مدیریت کارکنان است. این مقاله قبل از ارائه پنج نکته علمی برای سرعت بخشیدن به فرآیند مدیریت عملکرد، مروری کوتاه بر آنچه در فرآیند مدیریت عملکرد وجود دارد، ارائه می کند. فرآیند مدیریت عملکرد چیست؟ مدیریت عملکرد مجموعه ای از فعالیت ها، ابزارها و فرآیندهایی است که برای کمک

12 نکته قابل اجرا برای مدیریت کارکنان با عملکرد ضعیف

کارمندان بسته به اینکه چگونه مسئولیت های خود را انجام می دهند، می توانند بزرگترین دارایی یا بزرگترین بدهی شرکت باشند. در واقع، عملکرد ضعیف کارکنان می تواند عملکرد سازمان شما را تضعیف کند. بیاموزید که چه چیزی باعث عملکرد ضعیف کارکنان می شود و چگونه می توانید کارمندان کم کار را مدیریت کنید و

21 شاخص کلیدی عملکرد کارکنان

معیارهای عملکرد کارکنان برای نظارت بر نحوه انجام کار کارکنان کلیدی است. واحد منابع انسانی باید روش هایی برای اندازه گیری بهره وری و کارایی کارکنان داشته باشد. نظارت بر معیارهای عملکرد کارکنان هم برای سازمان و هم برای کارمند سودمند است. ما 21 شاخص کلیدی عملکرد کارکنان را که باید آنها را ردیابی کنید،

ثبت وقایع حساس: کلیدی برای هدایت عملکرد کارکنان

مدیریت عملکرد کارکنان به عنوان یکی از ابزارهای اساسی و حیاتی مدیران برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان، اهمیت بسیاری دارد. با بهره‌گیری از این نظام، مدیران می‌توانند با بررسی عملکرد فعلی کارکنان، مشکلات آتی را پیش‌بینی کرده و تغییرات لازم را جهت حفظ و بهبود عملکرد آنان پیشنهاد دهند. به اضافه‌ی این، مدیریت عملکرد به

ارزیابی عملکرد چیست و چه اهمیتی دارد ؟

بسیاری از سازمان­ ها ارزیابی ­های عملکرد را به عنوان بخشی از فرآیند مدیریت عملکرد در نظر می ­گیرند. برخی دیگر از سازمان ­ها برای مدیریت عملکرد محدودیت قائل می شوند و آن را به تنهایی اجرا می­ کنند. برخی از کسانی­ که از ارزیابی عملکرد به عنوان وسیله استفاده می­ کنند، با توجه به

کوچینگ چیست ؟

مربیگری یا توسعه عملکرد فردی، مهمترین اصل مدیریت عملکرد می ­باشد. ملاقات های برنامه ریزی شده می­ تواند موقعیت مربیگری را تقویت نماید، اما بیشتر مدیران موفق کسانی هستند که همواره در حال مربیگری کارکنان خود هستند. اغلب کارکنان در جستجوی راهنمایی شدن هستند. مربیگری شامل فعالیت­های متفاوتی از جمله موارد ذیل می­باشد:

اولین حلقه از چرخه مدیریت عملکرد کارکنان

انتظارات خود را تدوین کنید. باید در نظر داشت که مدیریت عملکرد بدون تدوین اهداف و انتظارات امکان پذیر نیست. به عنوان مثال یک تیم ورزشی را در نظر بگیرید. اهداف و انتظارات کاملاً شفاف و روشن است و هدف دستیابی به پیروزی است. هر یک از اعضای تیم در تلاش هستند که امتیاز آور

هدف از مدیریت عملکرد چیست؟

با توجه به اهمیت مدیریت عملکرد کارکنان، سوالی که مطرح می شود آن است که مدیریت عملکرد در جستجوی چیست؟  در اولین گام مدیریت عملکرد کارکنان در جستجوی ارتقای مهارت و توامندی های کارکنان می باشد که این امر منجر به ارتقای برون دادهای سازمان می گردد. تشخیص نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود

مدیریت عملکرد: تعریف، نحوه کار و نمونه هایی از کاربردها

مدیریت عملکرد موثر به سازمان ها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که کارکنان نقش خود را درک می کنند، بازخورد سازنده و حمایتی را دریافت می کنند که برای دستیابی به اهداف و اهداف تجاری خود نیاز دارند. بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه مدیریت عملکرد چیست، فرآیند مدیریت عملکرد چگونه است ؟

Go to Top